Käymme läpi blogimme uudessa sisältösarjassa Asuntopehtoorin työntekijöiden omia uratarinoita. Tervetuloa tutustumaan meihin! Tänään vuorossa on vuokraussihteeri Kerttu Hämäläinen.
Olen aiemmalta koulutukseltani matkailun restonomi ja työskennellyt koko tähänastisen urani
monipuolisissa asiakaspalvelutehtävissä Suomessa ja ulkomailla. Halusin laajentaa osaamistani ja lähdin suorittamaan
tradenomin tutkintoa ja kiinnostus kiinteistöalaa kohtaan heräsi. Seurasin alaa pari vuotta ja
kun sitten näin avoimen vuokraussihteerin paikan Asuntopehtoorilla, tiesin heti, että haluan paikan.
Työskentelen Huolenpitotiimissä, joten työni koostuu monipuolisista vuokrasuhteen hallinnointiin liittyvistä tehtävistä.
Toimin yhteyshenkilönä vuokralaisen ja vuokranantajan välillä, ratkon erilaisia asumiseen liittyviä ongelmatilanteita
ja hoidan asiakaspalvelua sekä avainhallintaa toimistolla.
Tykkään työskennellä ihmisten kanssa ja ratkoa erilaisia ongelmatilanteita. Olen työssäni huolellinen ja nautin siitä, että saan ottaa asioista selvää. Olen tosi kiinnostunut asioista ja innostun uusista jutuista. Omaan myös rautaiset hermot, mistä on hyötyä hankalissa tilanteissa.
Ole avoin ja valmis ottamaan vastaan erilaisia, nopeasti muuttuvia tilanteita. Pitää olla myös valmis omaksumaan uusia asioita ja hankkimaan tietoa. On hyvä myös olla sopivassa suhteessa sekä empaattinen että tarpeeksi jämäkkä.