Asuntopehtoori on täyden palvelun asuntovarallisuuden hoitaja, joka tarjoaa asiakkailleen vuokravälitystä, asuntomyyntiä, vuokra-asuntojen huolenpitopalvelua sekä isännöintiä. Olemme nuorekas, ketterä ja nykyaikainen toimija, joka tunnetaan loistavasta asiakaspalvelustaan sekä kilpailukykyisestä hinnoittelustaan. Toimimme viidessä eri kaupungissa palvellen asiakkaita ympäri Suomen!
Toiminnan laajentuessa, etsimme nyt Tampereen toimistolle asiakaspalveluhenkistä
TOIMISTOASSISTENTTIA
Oletko luonteeltasi avoin ja iloinen sekä palveluhenkinen? Työotteesi on omatoiminen ja palvelet niin sisäisiä kuin ulkoisiakin asiakkaita mielelläsi. Tehtävässäsi toimit hallinnon ja viestinnän tukena sekä toimit ensimmäisenä kontaktina toimistolle tuleville asiakkaille. Työtehtäviäsi olisi mm.
- asiakaspalvelu niin puhelimitse kuin livenä sekä postista huolehtiminen
- vieraiden vastaanotto sekä kahvitusten järjestäminen
- henkilöstön kokoustilavaraukset
- avainhallinta, luovutukset ja vastaanotto
- tilastojen käsittelyä
- toimiston yleisilmeestä huolehtiminen
- viestinnän avustavat tehtävät
- tapahtumien järjestämisessä avustaminen
- muut hallinnon avustavat tehtävät
Koska tehtävä on meillä uusi, sisältö tarkentuu sopivan henkilön löydyttyä. Me Asuntopehtoorilla haluamme, että meillä työskentelevät viihtyvät ja saavat toteuttaa omaa osaamistaan. Meille sopiva henkilö on tärkeämpi, kuin vaikka tietty pohjakoulutus. Voit olla esim. merkonomi tai opintojen keskellä oleva tradenomi, tai muuten vain tehtävästä innostunut ja halukas oppimaan uutta.
Arvostamme uudessa työkaverissa seuraavia ominaisuuksia ja nämä myös helpottavat uuden työtehtävän omaksumista:
- hyviä tietoteknisiä valmiuksia (käytössä google sekä office)
- luontaista kiinnostusta somea kohtaan sekä kykyä omaksua uusia asioita nopeasti
- pelaat mieluummin tiimissä kuin yksilönä
- sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot
- pidät työskentelystä toimistoympäristössä
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä seuraamaan asuntosijoittamista läheltä ja oppimaan uutta. Meillä arvostetaan myös mahdollisuutta kasvaa työtehtävissä ja edetä vastuullisempiin tehtäviin organisaation laajentuessa kiinnostuksen mukaan.
Työ on vakituinen ja kokoaikainen, tehtävä vaatii läsnäoloa toimistolla (Tampereen keskusta, Kauppakatu 14) aukioloaikojen kello 8.30-16 puitteissa. Palkkaus muodostuu sopivan henkilön löydyttyä, mutta on luokkaa 2000,00–2200,00 €/kk.
Hakuaika on 20.1.2023-9.2.2023. Hakemuksia käsitellään jo hakuaikana. Tehtävän aloitusajankohta sopimuksen mukaan. Työhön valitulta tarkistetaan luottotiedot.
Lähetä CV ja työhakemuksesi viimeistään 9.2.2023 osoitteeseen tyohakemukset@asuntopehtoori.fi tai verkkosivujenne ”Jätä työhakemus” -lomakkeen kautta.
Kysy tehtävästä lisää:
Tiina Lehtovaara
henkilöstöpäällikkö, Asuntopehtoori
040 7271341