Asuntopehtoori on täyden palvelun asuntovarallisuuden hoitaja, joka tarjoaa asiakkailleen vuokravälitystä, asuntovälitystä, vuokra-asuntojen Huolenpitopalvelua sekä isännöintiä. Olemme ketterä ja nykyaikainen toimija, joka tunnetaan loistavasta asiakaspalvelustaan sekä kilpailukykyisestä hinnoittelustaan. Toimimme kuudessa eri kaupungissa palvellen asiakkaita ympäri Suomen!
Etsimme nyt hallinnointisihteeriä Ouluun!
Meillä Asuntopehtoorin Huolenpitopalvelussa teet tiivistä yhteistyötä Huolenpitopalvelun koordinaattorin, muiden sihteeriemme ja välittäjiemme sekä liiketoimintapäällikkömme kanssa. Tiimissämme pääset oppimaan jatkuvasti uutta sijoitusasunnoista, asuntosijoittajana toimimisesta sekä kiinteistönvälitysalasta. Tiimissämme on yhdessä tekemisen meininki ja hyvä yhteishenki!
Työtehtäväsi sisältää mm:
Etsimällämme henkilöllä on organisointikykyä sekä taitoa ohjata omaa työtään. Työskentelet järjestelmällisesti ja työn vaatimalla tarkkuudella. Olet asiakaspalveluhenkinen tiimipelaaja, joka kykenee pitämään monta lankaa hallussaan. Sinulla on hyvät it-taidot ja pystyt palvelemaan asiakkaita sujuvasti myös englanniksi.
Arvostamme asunto-osakeyhtiölain ja huoneenvuokralain perusteiden osaamista sekä kokemusta kiinteistönvälitysalalta tai asuntosijoittamisesta. Aiempi kokemus vuokravälityksestä, vuokravalvonnasta, vuokrasuhteen hoitamisesta tai työtehtävää tukeva koulutus katsotaan eduksi. Tärkeintä on kuitenkin motivoitunut asenne.
Työaika arkisin klo 8.30-16.00. Kiinteä kuukausipalkka. Palkka 2 000 – 2 300 €/kk, riippuen aiemmasta kokemuksesta. Työskentelypaikka on Oulun toimisto.
Luottamus ja vastuullisuus ovat toimintamme perusta, minkä vuoksi tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot.
Lähetä cv ja hakemuksesi palkkatoiveineen 1.3.2024 mennessä sofia.koskelo@asuntopehtoori.fi
Hakemuksia käsitellään ja haastatteluja pidetään jo hakuaikana, joten hakemus kannattaa lähettää jo ennen hakuajan päättymistä. Lisätietoja tarvittaessa antaa Sofia Koskelo 050 5519 966.